نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5736
-
الف
+

بازیگری که از نقشش در «ستایش 3» ابراز تاسف کرد

«صفا آقاجانی» از کمرنگ شدن حضورش در سریال «ستایش3» ابراز تاسف کرد.

«صفا آقاجانی»در یک مصاحبه درمورد نقشی که در فصل سوم سریال «ستایش» بازی کرده بود ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «صفا آقاجانی» بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» از کمرنگ بودن نقش خود در فصل سوم سریال «ستایش» ابراز تاسف کرد و در پیوند با این موضوع سخن گفت.

«صفا آقاجانی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: هم اکنون مصروفهیچ پروژه‌ای نیستم و به تازگی فلمبرداری دو سریال را پشت سر گذاشته‌ام. فعلاً برای استراحت به قشم آمده‌ام تا خستگی ماه‌ها فلمبرداری را پشت سر بگذارم.

«آقاجانی» درباره حضورش در «ستایش 3» افزود : باید بگویم که متاسفانه در «ستایش۳» به ایفای نقش می پردازم. این تاسف را به این دلیل می‌خورم که اگر تعهد و اخلاق ایجاب نمی‌کرد به هیچ وجه در این سریال بازی نمی‌کردم.

او دلیل ناراحتی خود از نقش آفرینی در سریال «ستایش» را این گونه بیان کرد : در واقع قرار بود بعد از حضور من در فصل دوم این سریال ، نقش من در فصل سوم به یکی از کرکتر های اصلی مبدل شود اما با حذف برخی بازیگران و تغییراتی که پیش آمد کرکتر من در حدی کمرنگ شد که نبودنم بهتر از بودن بود.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : بازی در این سریال را تنها به این دلیل قبول کردم که اخلاق حکم می کرد کنار پروژه بمانم و ادامه آن شخصیت را هرچند ناچیز بازی کنم.

صفا آقاجانی زاده ۱۳۳۵ ارومیه ، بازیگر سینما ، تیاتر و تلویزیون ایران است.

وی دارای دانش آموخته رشته ادبیات فارسی می‌باشد و نخستین کار تصویری خود را در فلم سینمایی «تمام وسوسه‌های زمین» به کارگردانی «حمید سمندریان» و در کنار بازیگرانی چون «هما روستا»، «رضا کیانیان» آغاز نمود.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر